geachte apen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Myrte Molen - WaarBenJij.nu geachte apen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Myrte Molen - WaarBenJij.nu

geachte apen

Blijf op de hoogte en volg Myrte

04 Mei 2014 | Noorwegen, Bergen

Goedendag met een Glimlach :D

Het is zonnig in Bergen dus dat maakt mij natuurlijk zeer vrolijk en zelfs zo vrolijk dat ik na een jaar maar weer eens een verslag schrijf.

Stiekem heb ik het namelijk een beetje lopen uitstellen omdat ik niet zo goed wist wat ik moest schrijven. Ik kan namelijk deze blog zo mooi maken als ik zelf wil. Ik heb hier topmensen om mij heen, een prachtig landschap en veel vrijheid. Maar ik heb ook geen les, heel grijs weer en donkere dagen gehad en thuis gemist.

Ik ben in mijn vakantie een tijd terug naar Nederland geweest mijn hoofd kunnen leegmaken met houthakken, zagen en in de tuin werken bij het nieuwe huis van mijn ouders. Even weer wat ritme krijgen met normale tijden opstaan en eten en de hond uitlaten. Vrienden en familie kunnen zien, aan mijn project gewerkt en stage gezocht voor de vakantie. En omdat ik een heel zwaar leven heb even hoi tegen Praag gezegd met mijn liefste vriendinnetjes.

Nu ben ik weer opgeladen terug in Noorwegen en Bergen heeft een transformatie gemaakt van grijs naar groen. Het is al weer de laatste maand dat ik hier ben en het is super gezellig met al mijn Fantoft vrienden. Ik moet mijn project gaan afronden en mijn eindgesprek voorbereiden voor het halen van mijn minor en ECTS Punten.

Ik ga niet alles lopen uittypen wat ik sinds de laatste post in Noorwegen nog heb gedaan dus hier de afgelopen dagen lekker makkieluk haha:

Donderdag..
kwam ik terug aan in Fantoft en mijn deur hing vol met lieve briefjes en tekeningen van mijn vrienden hier. Ik ben sowieso een huilaapje dus ook hier van schoot ik natuurlijk vol. Het is heel bijzonder hoe snel en sterke vriendschappen je opbouwt in een korte tijd tijdens zo'n Erasmus exchange. Een minuut later stonden al twee van mijn vrienden hier voor de deur van mijn kamer en zijn we gaan chillen op een strandje. Daarna samen eten en chillen in de keuken tot s'avonds laat.

vrijdag
De volgende dag hebben we een berg beklommen en zijn we naar de film The Grand Budapest Hotel geweest. S'avonds was het natuurlijk party hardy friday tot in de late uurtjes.

Zaterdag
Brakheid uitslapen, uren chillen in de keuken met fantoft aapjes, wasje draaien, sporten, eten, en tot 5 uur s'ochtends kletsen met 1 van mijn favoriete fantoft aapjes :) (sorry ben in een apenbui)

zondag
uitslapen, eten, project werken en nu aan dit verslag schrijven...

Kort om het is hier een druk sociaal leven en ik ga lekker genieten van mijn laatste maandje hier

Toedels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Ik zou mijn profiel omschrijven als een reis blog die van mij is ce moi myrte :) ik ben een studentje en de 269.607ste reiziger op deze website. Daarom voel ik mij erg speciaal en bijzonder en voel dat ik mijn ervaringen in het buitenland moet delen met de rest van de wereld. Amen!

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1260
Totaal aantal bezoekers 3045

Voorgaande reizen:

01 Januari 2014 - 14 Juni 2014

Minor Noorwegen

Landen bezocht: